Často kladené otázky

Nenajdete-li odpovědi na vaše otázky, neváhejte a kontaktujte nás mailem na: <podpora@rande-seznamka.cz >

Mohu se účastnit události aniž bych si zřídil(a) členství?

Nemůžeš.  Jsme klub. Abys mohl(a) využívat naše služby, je nezbytné se nejprve stát členem. Členství zřídíš za minutu prostřednictvím on-line formuláře. Členství lze kdykoliv bezplatně zrušit.

Mohu být registrován bezplatně?

Ano, můžeš. Členství je bezplatné.  

Strháváte si peníze z kreditní karty?

Nikoliv! Z tvé karty si nikdy žádné prostředky nestrhneme. Účastnický poplatek můžeš uhradit kartou. Platbu musíš zadat osobně.

Mám povinnost se účastnit všech naplánovaných akcí?

Nikoliv. Členové se mohou účastnit jen takových akcí, o které mají zájem.

Účast na akcích není pro členy povinná. 

Pořadatel ti může zaslat pozvánku na budoucí události, je jen na členech, zda se rozhodnou akcí účastnit. 

Je rezervace účasti závazná?

Ovšem. Jakmile se jednou přihlásíte na konkrétní událost, pořadatel s vámi počítá.
Pakliže byste se ze závažných důvodů nemohli účastnit, nahlaste tuto skutečnost co nejdříve pořadateli na mail: <rezervace@rande-seznamka.cz >

Škoda je, že ostatní účastníci s vámi již počítali a vaše přítomnost je jistě bude mrzet. 

Mohu za sebe poslat náhradníka?

Akcí se mohou účastnit pouze členové. Každý člen si musí zřídit členství.
Pokud bude váš náhradník řádným členem a bude splňovat podmínky pro účast, může se účastnit. Každopádně se nový člen musí řádně k účasti přihlásit ať máme kontakty na všechny zájemce o účast.

Vrací se mi účastnický poplatek pokud nepřijdu na rezervovanou akci?

Nevrátí. Platby v souvislosti s účastí na události s předem známým termínem se dle zákona nevrací.
Pořadatel není povinen tyto platby navracet. 

Mohu zrušit členství?

Ovšem a to kdykoliv a bezplatně.
Stačí na mail <ou@rande-seznamka.cz> zaslat zprávu s textem "Žádám o zrušení členství na webu Rande-seznamka.cz".  Je nutné uvést emailovou adresu nebo mobil aby mohl zpracovatel člena v databázi dohledat.
Lhůta pro vyřízení požadavku je 30 dní. 

Mohu editovat poskytnuté údaje o sobě?

Ovšem. Provozovatel využívá Google formuláře. Stačí si v historii emailové korespondence vyhledat strojový email, který jste obdrželi po zřízení členství a kliknout na odkaz. Budete přesměrování na stránku a vložené údaje můžete editovat.

Pouze v případě nedostupnosti tohoto strojového řešení smíte kontaktovat s požadavkem na změnu poskytnutých údajů provozovatele na:  <ou@rande-seznamka.cz>
Lhůta pro ruční vyřízení požadavku je 30 dní. 

Účetní doklady

Klub zasílá členovi jen pokyny k úhradě. Klub nezasílá členům zálohové faktury.  Klub vystavuje stvrzenku po přijetí platby. Na vyžádání ti stvrzenku zašleme mailem. Jako doklad o platbě by členům měl postačit výpis z jejich bank. účtu. Členové  si účast na událostech do  firemních nákladů nedávají.