Často kladené otázky

Nenajdete-li odpovědi na vaše otázky, neváhejte a kontaktujte nás mailem na: <podpora@rande-seznamka.cz >

Mohu být registrován bezplatně?

Ano, můžeš. Základní členství je bezplatné. Většina lidí se seznámí na první nebo druhé akci!

Prodlužuje se automaticky zpoplatněné členství?

Nikoliv. Zpoplatněné členství se hradí předem.
Neuhradíš-li nové členství před koncem předplaceného období, tvé rozšířené členství automaticky změníme na členství základní, tedy bezplatné.

Členství se objednává vždy na období 28 dní, nikoliv na dobu neurčitou.
Období se začíná počítat vždy od pondělí.

Zpoplatněné členství se nikterak automaticky neprodlužuje. Neobjednáte-li si včas zpoplatněné členství na další období, automaticky se po uplynutí 28 dní vaše členství změní na bezplatné.

Strháváte si peníze z kreditní karty?

Nikoliv! Z tvé karty si nikdy žádné prostředky nestrhneme. Zavedli jsme pouze platby předem. Platbu musíš zadat osobně.

Zpoplatněné služby jsou transparentní. Uhradíš-li za služby, využívat je budeš jen tak dlouho, na jakou dobu sis je objednal.

Na jaké období je zpoplatněné členství?

Základní období je 28 dní (4 týdny ).

Veškeré ceny se vztahují na období 28 dní.

První období 28 dnů začíná běžet od následujícího pondělí.

Co se stane, když nestihnu uhradit za druhé období?

Nestihneš-li uhradit do konce prvního období 4 týdnů, převede se tvé členství na bezplatné.

Žádný dluh či nedoplatek se neuplatní. Objednávky se provádějí na období 28 dní, automaticky se neprodlužují.

Mám povinnost se účastnit všech naplánovaných akcí?

Nikoliv. Členové se mohou účastnit jen takových akcí, o které mají zájem.

Účast na akcích není pro členy povinná.

Pořadatel ti může zaslat pozvánku na budoucí události, je jen na členech, zda se rozhodnou akcí účastnit.

Je rezervace účasti závazná?

Ovšem. Jakmile se jednou přihlásíte na konkrétní událost, pořadatel s vámi počítá.
Pakliže byste se ze závažných důvodů nemohli účastnit, nahlaste tuto skutečnost co nejdříve pořadateli na mail: <rezervace@rande-seznamka.cz >

Škoda je, že ostatní účastníci s vámi již počítali a vaše přítomnost je jistě bude mrzet.

Mohu za sebe poslat náhradníka?

Akcí se mohou účastnit pouze členové. Každý člen si musí zřídit členství.
Pokud bude váš náhradník řádným členem a bude splňovat podmínky pro účast, může se účastnit. Každopádně se nový člen musí řádně k účasti přihlásit ať máme kontakty na všechny zájemce o účast.

Vrací se mi účastnický poplatek pokud nepřijdu na rezervovanou akci?

Nevrátí. Platby v souvislosti s účastí na události s předem známým termínem se dle zákona nevrací.
Pořadatel není povinen tyto platby navracet.

Mohu zrušit členství?

Ovšem a to kdykoliv a bezplatně.
Stačí na mail <ou@rande-seznamka.cz> zaslat zprávu s textem "Žádám o zrušení členství na webu Rande-seznamka.cz". Je nutné uvést emailovou adresu nebo mobil aby mohl zpracovatel člena v databázi dohledat.
Lhůta pro vyřízení požadavku je 30 dní.

Mohu editovat poskytnuté údaje o sobě?

Ovšem. Provozovatel využívá Google formuláře. Stačí si v historii emailové korespondence vyhledat strojový email, který jste obdrželi po zřízení členství a kliknout na odkaz. Budete přesměrování na stránku a vložené údaje můžete editovat.

Pouze v případě nedostupnosti tohoto strojového řešení smíte kontaktovat s požadavkem na změnu poskytnutých údajů provozovatele na: <ou@rande-seznamka.cz>
Lhůta pro ruční vyřízení požadavku je 30 dní.